Skambučių centro paslaugos

Kontrolinis pirkimas: marketinginių tyrimų, siekiant nustatyti silpnas ir stiprias teikiamų paslaugų kokybės puses, organizavimas bei vykdymas, rezultatų apibendrinimas, analizė.

Pagal Jūsų paruoštą arba mūsų turimą kontaktų sąrašą, klausimyną, mūsų kontaktų centro agentai įvykdys marketinginį tyrimą ir nustatys silpnas bei stiprias Jūsų ir Jūsų konkurentų, ar kitų įmonių, kurios paslaugomis jau naudojamasi ar tik planuojama naudotis, puses.

Pardavimas telefonu: aktyvus pardavimas telefonu, užsakymų priėmimas, registravimas, persiuntimas.
Profesionaliai apmokyti, pastoviai su klientais dirbantys mūsų kontaktų centro pardavimo agentai, skambindami pagal grafiką, patogiu klientui laiku ir turėdami klientų pirkimo istoriją, vykdys aktyvų prekių pardavimą, atliks užsakymų priėmimą, registravimą, bei jo persiuntimą, akcijų, promocijų ar naujų produktų pristatymą, pakonsultuos kainų, asortimento bei produktų pozicionavimo lentynose, klausimais.

Duomenų bazių tvarkymas: duomenų tikrinimas, atnaujinimas, koregavimas, specifinių užduočių vykdymas.

Mūsų kontaktų centras, naudodamas klientų perskambinimo paslaugą, gali greitai patikrinti Jūsų duomenų bazėje turimos informacijos teisingumą, ją atnaujinti (pasikeitę adresai, telefono numeriai, kontaktiniai asmenys ar visai nutraukusios veiklą įmonės). Garantuojame duomenų konfidencialumą.

Rinkos tyrimai, sociologinės apklausos: klausimynų rengimas, ataskaitų kūrimas, rezultatų analizė.
Pagal kliento užsakymą profesionaliai paruošime rinkos tyrimo ar sociologinės apklausos klausimyną, atliksime apklausą bet kuriuo pasirinktu informacijos perdavimo kanalu: telefonu, elekroniniu paštu, internetu ar faksu.
Pateiksime tyrimų, apklausų rezultatus, ataskaitas bei rekomendacijas.

Kreditų kontrolė: priminimas apie vėluojančius atsiskaitymus.
Jeigu turite klientų vėluojančių atsiskaityti už prekes ar suteiktas paslaugas, tai mūsų kontaktų centro darbuotojai, pagal Jūsų suteiktus duomenis, telefoniniu skambučiu primins apie sutartą atsiskaitymo terminą, įsiskolinimo sumą ir vėlavimo dienų skaičių.

Problemų registracija: problemų, nusiskundimų registracija.
Mūsų kontaktų centro info linijos klientų aptarnavimo operatoriai padės pagerinti Jūsų darbo su savo klientais kokybę, sudarydami klientų nuomonės, išsakytų problemų, skundų bei pastabų apie veiklą, produktus, suteiktas paslaugas registrą.

Rezultatų: 1